Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Lite nergang och ny kost...

Av Michael Sjöberg - 22 januari 2010 06:11

Hejsan dar hemma !


Nu har jag kort pa i 2 veckor.Jag hade en lite svacka i gar.Jag var verkligen jatte trott och seg i hela kroppen.Jag har aldrig haft en sadan hard sang i hela mitt liv, har svart att sova i den skall jag saga aven fast man tranar. Sa jag hoppade over morgon traningen for att lata kroppen ta igen sig lite. Tranade med Pot pa eftermiddagen istallet.


I forgar var hel ganget o kollade pa tva stycken fighters fran vat camp. En norrman och en tysk. Norrmannen vann typ efter 30 sekunder med en spark i huvudet sa att han totalt knockades. Tysken forlorade tyvarr och det var trakigt eftersom han ar en otrolig duktigt fighter och vunnit manga matcher for Sinbi.


Igar efter traningen sa ville jag ga och basta lite for att musklerna och min trotthet skulle bli battre. Pot och hans tjej och hans lilla grabb pa 2,5 ar foljde med och det kanndes himla konstigt att basta i Thailand men det var himla skont och avkopplande. Efter det akte jag o tog en kyckling sallad.


Idag ska jag oxa fa en ny rumskomis. Han som jag har delat med innan hade endast bokat 1 manad och det gick tydligen inte att forlanga for hans del.Han e kvar pa campet men inte i mitt rum.


Har fatt ganska mycket tips av en kille fran Austrailen om hur jag skall lyckas ga ner mer i vikt. Han ar personlitranare i Australien och han skulle satta ihop ett schema hur jag ska ata.Sa jag ska folja det o hoppas att det ger resultat.


Hare bra!

\\\\Micke

 
 
Ingen bild

Familjen A/Jessica

22 januari 2010 19:00

Hörde att du pratat med Plutt på Skype.... hon saknar dig o det gör ju vi med. Fast vi brukar ju inte ses var 14:e dag i o för sig.... kul att vi får komma o hälsa på i mars iaf. Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael Sjöberg - 4 februari 2010 11:59

Hej !   Nu har jag endast 1 dag kvar att trana och det kanns ganska skont jag e ganska sliten i kroppen efter 1 manads traning. Har kort ganska hart med kroppen och det har ju gett resultat. Jag har fatt ett mindre midje matt och en mindre mage o...

Av Michael Sjöberg - 3 februari 2010 13:38

Hejsan !   Igar var jag tvungen att borja med en antibiotika eftersom jag varit sjuk sedan i torsdag och jag inte blivit frisk. Jag provade allt som jag hade med mig och det hjalpte inte men nu borjar jag verkligen kanna att jag e pa banan igen. ...

Av Michael Sjöberg - 31 januari 2010 16:29

Hejsan!   Jag mar battre men halsen ar lite si sa dar med den ar lite svullen ska prova att trana imorgon och se vad som hander. Har fatt en spray som ska sprya ner i halsen den funkar !   Idag ar det sondag och det beyter att de flesta thail...

Av Michael Sjöberg - 30 januari 2010 06:41

Hello!   Idag har jag lite mindre feber men jag ar fortfarande seg o hangig. Kopte nagon spary mot halsen eftersom den ar svullen. Hoppas att det gar over sa fort som mojligt nu eftersom jag har 5 dagar kvar att trana. Jag har TV pa rummet men de...

Av Michael Sjöberg - 29 januari 2010 13:13

Hej!   Har nu varit har i 3 veckor och inatt fick jag feber och ont i halsen. Sa idag blev det ingen traning alls for min del och ska nog ta lungt imorgon med eftersom det ar valdigt pafrastande att trana i denna varme. Har bara legat pa rummet o...

Skapa flashcards