Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Michael Sjöberg - 3 februari 2010 13:38

Hejsan !


Igar var jag tvungen att borja med en antibiotika eftersom jag varit sjuk sedan i torsdag och jag inte blivit frisk. Jag provade allt som jag hade med mig och det hjalpte inte men nu borjar jag verkligen kanna att jag e pa banan igen.


Igar kvall fick jag en ny rumskompis en tjej fran Singapore. Hon verkar helt oki men direkt efter traning sa ater hon chips och kakor som hon har med sig fran Singapore, kanns lite skumt men men.


Har 2 dagar kvar att trana o det kanns himla skont eftersom PLUTT kommer ju Det ska verkligen bli sa javla kul att hon kommer. Kan knappt barja mig.


Igar var det dax igen...en lite runt tur med Patrik runt Phuket och dum som man ar glomde jag att smorja in mina armar med solskydd sa de blev TOTALT SONDER BRANNDA!!!! AJ AJAJAJAJAJAJAJAJA.....Det gor sa javla ont. Sa igar efter det gick jag runt med min munk jacka, ganska varmt men skont.


Nu ska jag tillbaka till campet o sova...Hare!


\\


Micke



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards