Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Michael Sjöberg - 4 februari 2010 11:59

Hej !


Nu har jag endast 1 dag kvar att trana och det kanns ganska skont jag e ganska sliten i kroppen efter 1 manads traning. Har kort ganska hart med kroppen och det har ju gett resultat. Jag har fatt ett mindre midje matt och en mindre mage o rumpa men det finns lite kvar att jobba pa.


Idag ringde Thai airways till mig och berattade att jag kan aka hem samma dag som Plutt. Det kanns himla skont. planen fran borjan var att jag skulle akt till Bangkok men det kanns som jag gjort mitt har nar Plutt aker hem sa det kanns helt ok att lamna varmen en vecka tidigare an planerat.


Imorgon kommer jag att lagga upp min vikt efter en manads traning....


\\


Micke

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards