Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Michael Sjöberg - 9 januari 2010 04:58

Hej!


Jag landade igar 100108 efter en ganska behaglig resa med Thai Airways.Vilken lyx om man jamfor med nagont annat svenska flygbolag. Mat meny, 3 olika mat ratter att valja mellan och allt dryck gratis m.m sedan var det 2 st gamla tanter (50 ar typ)som ville veta ALLT om Thailand sa jag fick ingen somn alls.


Som vanligt stod min van Chaty och vantade pa mig i phukets flygplats, himla skont att bli hamtade. Jag softade med henne ett tag sedan korde hon mig till campet.


*Entren till campet*


*Min sang under 4 veckor (hardare sang far man leta efter)*


Jag gick dirket och slaggade innan jag gjorde nagot annat sen kollae jag pa deras eftermiddagstraning...o shit var det enda jag tankte. ALLA e sa javla duktiga...

Nasta dag upp och lopa 1 mil innan traning gick val sisadar jag lopte val 2/3 sedan gick jag sedan var det bara att trana pa...


Forst skuggboxning lite grundtekniker sen lite sen lite boxning pa sack sen var dax att ga upp i ringen. 3 x 5 min mits...Jag var helt slut efter det. Nu vantar en luch men direkt efter ar det eftermiddagstraning hoppas jag pallar av den lite battre an imorse.

*skavsar efter lopskorna och bransar av mattan pa stortan*



More to come....\\Micke           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards