Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Michael Sjöberg - 11 januari 2010 14:04

Tja!


Har nu varit har ett par dagar och hittills hunnit med fyra stycken 2,5 h pass, samt att jag fatt tre nya skavsar under fotterna (de ar lika stora som fem kronor). Sa innan jag tranar maste jag tejpa fotterna hart och noga.


Alla pa detta camp ar valdigt valdigt duktiga och jag ligger lite efter kan man saga. Sa jag har tagit privat lektioner utanfor den oridinare traning for att komma ikapp och lara mig mer. Men jag det ar tur att man tranat iallafall lite hemma sa man vet vad det handlar om. Jo min tranare ar valdigt hart mot mig om jahaller handerna fel eller borjar bli for trott sa lagger en spark precis sa att jag inte hinner me, men men jag maste ju lara mig. Nu verkar den hemsidan vara nere men sa fort den kommer upp ska jag lagga ut info om min tranare.


Dagens temp. 38 Grader

Vikt 77,7 kg

langd 168 cm


Bifogar lite bilder fran campet.


  *ring nr.1*   *ring nr 2*     *ett lite gym med vikter*   *ring nr 1 igen*

*sack avdelningen*


Notera mattorna det ar heltackningsmattor


//   Micke

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards