Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Michael Sjöberg - 19 januari 2010 11:59

Hej !


Eftersom det ar ganska svart att ta bilder pa sig sjalv fick jag muta en thailandare att ta lite bilder.


En annan trakig sak som hant ar att min nya mp3 spelare har borjat strula o jag e ganska lack. For det forsta ar det en julklapp av Jessica o Ralle och for det andra har jag nu ingen musik att lyssna pa nar jag varmer upp..FAN FAN FAN !!!


Men men...har kommer lite bilder fran privat traningen med Pot.


   

*viktigt att stetacha ORDENTLIGT innan traning*


*Som sagt stretcha lite*

*ova lite sparkar med pot*

*Pot har precis kommenterat min gard... your gard...up up Mikey*

*En klassiker som man alltid gar pa...1 sekund sedan lag jag pa backen*

*Lite teknik ovning*  

     

*Sen kom klinchen helt ovantat med 100 knan...jobbigt phuuu*

 

*lite knan ingen*

 

         

*Antligen fick jag in nagra slag pa han...*

 

*Notera blocken av Pot med hoger benet*


 

*Blocka stoppsparkar*

     

*en kommande hart spark av pot*

  *Nu javlar ska han fa*     *Latt sparring med teknik ovning*   *Latt sparring med teknik ovning*   *Har precis missat pot o han bara ler*     

*ett hart kna av pot sitter ganska bra i hoften*

             

*Och jag ger tillbaka sa klart* 


Dagens vikt 76.5 kg

Dagens langd 168 cm


//

Micke


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards