Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Michael Sjöberg - 24 januari 2010 06:14

Tja!


Idag har jag tranat i 2 veckor och har ytterliggare 2 veckor att trana.Igar fick jag nagra kommentarer av de som bor har pa campet att min mage har blivit mindre och att kroppen borjar fa lite muskler...ANTLIGEN!!! Jag vagade mig imorse och vagen visade 75,6 KG. Sa det gar ju att ratt hall.Det var verkligen skit kul att hora. Man kampar ju varje dag kliver upp ganska tidigt varje dag tranarhart varje dag ar trott konstant sa det kandes javligt kul.


Idag ar det sondag och det ar ingen traning sa jag ska till Rickard och Patrik till deras Jacuzzi langst upp pa taket och ta det lungt sedan ska jag ga o kolla pa en kille fran campet som ska ga match. Det ar en av de som jag fatt ganska bra kontakt med har sa det ska bli kul. Ska aven tillaga att jag fick STOR STRYK i biljard har om kvallen bada av Rickard och Patrik. Maste ha varit en av de dagar nar jag hade en svacka.Vet inte vad som hade ingenting funkade bara.


Sa imorgon ar det full fart ingen. Har en jobbig traningsvecka framfor mig men det ar skit kul sa da ar det ok.Hors om nagra dagar igen.


//Micke






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards